Julkalender=SKIT!

Seriöst ska det kallas julkalender?? Vad är det för skit som dom sänder nu förtiden?. Nee ussh vad besviken jag är. Blir inte att följa någon julkalander här inte!!!
Både Kim och Ellah ligger och sussar för fullt, bara jag som sitter vaken. Jag kollar på Desperate housewives :)
Tänk om man kunde ha det så här varje dag? Vara en FAMILJ! Det skulle vara SÅ himla underbart! Ellah verkar må så bra när hon är med både sin Mamma och Pappa. Hon gosar, leker och skrattar hela tiden <3
Känns bra att jag och Kim kommer så bra överens. Det gör allting mycket lättare. Och vi båda LEVER för Ellah, hon är vårat allt! <3 Mammas och Pappas prinsessa!

Gott med lite kvällsgröt! Mammas monster :)

Imorgon blir det att gå till min lägenhet och packa igen, sen på kvällen är det träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0