Känns som -20

Ussh vad kallt och kyligt det är i Kims lägenhet. Strax kommer det bli en o kallare, då jag och Ellah ska GÅ till min lägenhet. Ussh fryser ihjäl bara man tittar ut genom fönstret.
Hoppas verkligen att allt i lägenheten blir klart idag. Så man bara har flytten imorrn att tänka på.
Om jag hinner ska jag åka och handla tapeter ikväll :) Ska tapetsera om i vardagsrummet, där var det ända stället med fula tapeter. Mammas jobbarkompis som är målare har lovat att tapetsera åt mig. Blev en rejäl slant att betala för att hon skulle göra det. Men är nog värt det. Haha skulle nog inte se speciellt bra ut om det var jag som utfärdade jobbet?
Nej nu är det väll bäst att slita mig från datorn och bege mig ut i kylan. Ellah kommer ha det skönt nerbäddad i sin åkpåse. Ibland kan man bli riktigt avundsjuk på henne <3 Vad bra hon har det egentligen. Och inte alls medveten om det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0