Lång promenad med galna ankor.

Nu sitter man här frusen i soffan efter att ha vart ute på en lång promenad.
En så länge har den här dagen vart super mysig. Jag, Kim och Ellah har vart ute och gått, vi matade ankor, gungade och var på julmarknad i Wadköping.  Det var en populär upplevelse att gunga tyckte Ellah. HAHA hon skrattade hela tiden.
Efter att ha vi vart ute i några timmar var vi helt sönderfrysna, så vi gled in på Hälls och tog en varm kopp med Chai latte. Mumma! Ellah fick i sig lite Päron-Banan yougurt. Det gillar hon. Mums mums.


Får se om det blir något peparkaksbak ikväll hos min Pappa. Beror på hur länge hans jobb drar ut på tiden. Han jobbar på Örebrotravet och det är tydligen någon stor tävlingdag där idag.
Blir det inget bak ska jag iväg till gymnastikhallen och kolla på en gymnastikuppvisning.. Kul det med :)


Ellah kollar in alla ankor. Det var spännande :) (inte jag i bakrunden)

Gungpremiär!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0