Lite julmys i all stress!

Har nästan hunnit klart att möblera och fixa iordning i mitt sovrum, vardagsrummet och i köket.
Bara Ellahs rum kvar. Hittade kartongen med julsaker, så nu har jag det julmysigt :)
Var och köpte lite hyacinter och julsjärnor förut, så nu doftar det ljuvligt i lägenheten!!!
Ellah sover sen nån timme tillbaka, så nu hade jag tänkt spendera någon timme framför tvn innan jag somnar av all trötthet.

Har hittat min julkalender och aventsljusstake. Så idag har jag öppnat luckor och tänt det andra ljuset. Lite mys ska man hinna med i all upppackning!

Har internet här i nya lyan nu, så nu blir det mer bloggande igen :)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad skönt att du fått en större lägenhet nu och att du får en chans att börja på ny kul så att säga! :)



Är så kul att följa ellahs framsteg här i bloggen! Vad söt hon var i badkaret! :)



Kram sofia

2009-12-07 @ 00:53:07
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0