Många dagars inlägg!

Har haft sjukt mycket att göra, så har haft noll tid att blogga.

Fredag: Jag flyttade HELA dagen. Det tog sjukt lång tid, då vi blev färre som hjälpte till en vad vi trodde.
Tack Kim, Hebbe, och Pappa för bärhjälpen :) Och tack Karin för att du tog en heldag på stan med Ellah. Antar att du hade det ganska så mysigt? :)
På kvällen åkte jag Kim och Ellah förbi Maria och Hebbe en sväng. Vi åt mat och sen la vi oss i soffan och flöt ut som en tallrik fil. Satan vad slut man var i kroppen.! Natten spenderades hemma hos Kim. Kanske var det sista natten här? Innan jag och Ellah skulle sova i våran nya lägenhet! :) Hoppas!

Lördag: Hoppade upp tidigt för att göra iordning mig och Ellah och hänga på låset in till Rusta. Var där 10 min innan dom öppnade, så jag och Ellah fick vänta ett tag :) När dom öppnade var det snabbt in och köpa fondtapeter och sen åkte vi och lämnade dom i min nya lägenhet. Där stod Anki en målare och var i full gång med att tapetsera.. Åhh längtade så tills det skulle bli klart!!
Efter att ha lämnat tapeterna var det snabbt hem till Kim för att lämna av Ellah. Jag fortsatte bort mot Idrottshuset där jag spenderade HELA dagen. Vi hade våran årliga gymnastikuppvisning. Mina tjejer körde jättebra. Är super nöjd över dom :)
När kl blev 18 var jag äntligen hemma hos Kim igen. Mer slut i kroppen en någonsin. Hämtade Ellah och vi åkte hem till våran nya lya.
Åhh vad fint det blivit i vardagsrummet. Tapeterna var super fina. Åhh jag vart så nöjd. Var bara att sätta igång och dammsuga och skura golv efter allt slipdamm..
Jag möblerade lite och packade upp. Ellah somnade vid 21, då fortsatte jag ett tag till. Sen insåg jag att någon säng skulle jag inte hinna sätta upp. Så vid 23 tiden åkte vi hem till Kim för att låna en säng och sova i :)

Söndag: Sitter här i soffan ganska så nyvaken och har ätit frukost. Jag och Ellah ska strax åka till våran nya lägenhet :) Idag ska det möbleras och packas upp för fulla muggar! Har lite ärenden att uträtta först. Ska tex lämna tillbaka en tapet som vi inte behövde använda.  Nu ska jag borsta tänder och sen åka :)

 

Tyvärr blir det lite få bilder och inlägg dom närmaste dagarna skulle jag tro. Har MASSOR att göra!

Kom gärna förbi Trumpetaregatan  och hälsa på mig och Ellah i våran FINA lägenhet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0