Min lilla huligan...

Min huligan till dotter har hållt sin stackars Mamma vaken i stort sett HELA natten.. Så idag är man ingen pigg människa inte. Ellah däremot är pigg och springer runt i sin gåstol och ska ta ALLT som hon ser och får tag på. Gud vad snabbt det går. Idag är hon 6 Månader gammal. Känns som om hon nyss låg i min mage.
Det händer verkligen saker VARJE dag med Ellah nu, det är så himla kul att se. Hon lär sig något nytt varje vecka :)
Ne om jag inte ska ta och sätta igång och göra fint här hemma? Får ju besök ikväll och då vill jag ha hunnit fått ordning! Kim kom precis hit, haha Ellah blir så glad när han kommer. Hon skiner upp som en liten sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0