Mitt fina pepparkakshus..

Nu ska vi strax ta och gå ut i vintervädret för att bege oss till Vårdcentralen. Mysigt med så mycket snö :)
Jag är mindre glad på min lilla huligan. Hon får vekligen tag i allt hon inte ska ha tag i nu. Jag som hade lagt ner så mycket jobb, och jag som ville ha det lite julmysigt. Vad hände? Jo hon fick tag på mitt fina pepparkakshus och drar ner i baken. Säger ju det, Ellah har blivit en huligan :) Mammas huligan!


SÅhär ser det nu ut.


Nej nu ska vi ner i tvättstugan och byta tvätt sen måste vi faktiskt börja gå..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det blir at flytta saker högre upp, sen blir det ytterligare flytt när dom börjar gå. Om sådär två år kan du börja ställa ner saker igen. :)

2009-12-15 @ 23:16:14
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0