Roligt barnprogram

Nu är man mätt och belåten efter en god frukost :) Ellah har lekt och härjat hela morgonen,men just nu sitter hon knäpptyst på sin lekmatta och kollar upp på tvn. Det är barnprogram som går. Något som verkar vara väldigt intressant. :)
Idag ska här städas och sorteras bland alla Ellahs leksaker som ligger utsprida över hela lägenheten
Vi ska även ta och åka med Kim ut till hans farmor och farfar. Dom vill självklart träffa Ellah kring jul dom också :)
Ne om jag inte ska ta och ringa och boka en massagetid för presentkortet jag fick i julklapp av Ellah <3 Har så sjukt ont i ryggen, och det skulle vara SÅ värt att få massage.

Nu är det bara 3 dagar kvar till 2010. Då börjar mitt NYA nyttiga och hälsosamma liv.. Beach 2010 här kommer jag! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0