Sankta Lucia..

Nu har jag precis tänt det tredje ljuset i staken :) Åhh nu är det inte långt kvar till julafton. Men tiden fram till julafton, men julstök, bak och pyntning är nästan bättre en själva julafton. Själva julafton tar slut så fort tycker jag, och då är allt det där julmysiga redan över.
Vad är det för en dag idag?? Jo Lucia. HiHi och min lilla prinssesa springer runt i sin gåstol och `sjunger` Luciasånger för mig :) Jag vill tro att det hon gör är att sjunga :) Låter så underbart. Joller joller och mer joller. Mammas prinsessa!

Nu ska här ätas frukost och mysa med Ellah tillsammans med dom tända ljusen och bara njuta av att man har varandra <3
Att en så liten männikska kan skapa så MYCKET kärlek.
JAg älskar dig Ellah.


HAHA kolla in Ellah som precis sprungit fram till tvn. Blir många gånger om dagarna man får ta bort henne därifrån. För inte vill man att Ellah ska få fyrkantiga ögon HIHI. VAr det inte så ens föräldrarna sa om man tittade på tv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0