Sjuk eller tänder påväg?

Hade tänkt gå och lägga mig strax. Men är faktiskt inte så himla trött. Somnade förut tillsammans med Ellah. Haha så kan det bli ibland. Borde stannat uppe och packat upp medans hon sov, men gud så skönt det var med lite middags sömn.
Skulle ha åkt iväg och tränat mina gymnaster nu ikväll, men så blev det inte. :(
Efter att Ellah vaknat upp efter sin middagslur var hon gnällig och kändes lite varm, och hon var hur snorig som helst. Och självklart måste man då skita i att åka till träningen. Vill ju inte släpa med en (kanske sjuk) trött liten flicka. Bäst om hon får vara hemma och gosa med Mammsen :)   Hoppas att hon inte är påväg att bli sjuk, tror faktiskt att det är pågrund av tänderna som hon är snuvig och hängig (HOPPAS). Hon tuggar för fullt på sina stackars händer.
Vi har avslutning med gymnastiken på Onsdag. Jag ÄLSKAR verkligen gymnastiken och att träna mina tjejer, men jag måste säga att det ska bli SÅ skönt med uppehåll ett tag. Bara veta att man inte behöver åka till träningen. Kunna vara hemma och leka, baka och göra vad som helst utan att vara uppbokad 3 dagar i veckan..
Tror alla mina gymnaster också tycker det ska bli skönt att få lite ledigt och att slippa sina tjatiga tränare hihi <3


Letade rätt på min adventsljusstake igår, så då tände vi det andra ljuset och myste i soffan.
Min nya fondtapet i bakrunden, visst fin?? :)

Min nya sjärna lyser upp i fönstret. :)

När jag kommit iordning i lyan tänkte jag ta lite bilder och lägga upp! Så ni får se hur jag och Ellah har det! :)



Kommentarer
Postat av: nina

Hej där! Jättefin tapet och det ser mysigt ut:)

2009-12-08 @ 11:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0