Skruvat och skruvat.

Nu är det nog dags för mig att krypa till sängs. Jag har precis skruvat ihop Ellahs byrå. Öj öj vad duktig jag är. :)
Har idag hunnit skruva ihop en stor bokhylla, Ellahs byrå, vart på stan med pappa och bror för att köpa julklappar och bjudit Maria och Hebbe på finmiddag!!  Imorgon blir det en tur på stan med Kim, Maria och Hebbe för att köpa dom sista klapparna. Sen ska Ellah få ta en tur i sin Pulka, sen ska hon vara med Morfar och Karin så Mamma får lite egen tid. Då ska det städas och pysslas här hemma. Det ska vara ordning och reda för på Söndag ska jag klä granen med Ellah. Tradioner ska börjas i tid. :) Kommer nog ta några år innan hon förstår och kan uppskatta det!
Tråkigt att när man har lite egen tid så ska man städa. Men får bli att ta hand om sig och göra något roligt nästa gång jag får egen tid.. :)

Natti Natti!

Älskar dig Mammas Prinssesa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0