Svar på frågor.

Vad tråkiga folk är.. Är det så att alla ni 50-100 som läser min blogg dagligen inte har 1 enda fråga till mig?? Vet ni verkligen allt ni vill veta om mig och Ellah. TRÅKIGA läsare!! HAHA
MEn jag fick iallefall några frågor, och dom ska jag nu svara på :)

Läste i ett gammalt inlägg om att du fått godkänt att starta en egen förskola. Hur blir det med det??
Just nu ligger det lite på is sen Ellah föddes. Men det är fortfarande min dröm att starta en egen förskola. Tyvärr är det VÄLDIGT svårt att få tag i någon lokal att ha dagiset i, kommunen har väldigt dåligt med sådana utrymmen :( Jag har till december nästa år på mig att hitta en lokal. Hinner jag inte få tag på någon bra lokal så måste jag ansöka igen.

Hejsan. Ställde en fråga tidigare när du lagt upp en gammal bild på dig och Kim, men fick inget svar. Här kommer det igen:
Fin bild. Den ser ut att vara några år. Ni var ett par rätt länge eller? Jobbigt att du ska behöva va så ledsen och frustrerad. Hoppas du börjar sova bättre på nätterna snart. Är det Ellah eller tankar som håller dig vaken? Styrkekramar till dig!"
Tack :) Vi hade vart  ett par i nästan 2 år när det tog slut. Men vi har vart vänner sen vi var 14 :)Jag hade det jättetufft en tid. Jag mådde verkligen skit. Kim var ju mitt allt och jag blev helt ställd när det tog slut. Just nu mår jag MYCKET bättre. Jag och Kim ses en hel del. Inte bara för Ellahs skull utanför att vi trivs i varandras sällskap. Förr hade det bara kännts konstigt. Men det känns faktiskt riktigt bra. Vi vet var vi har varandra :)
Och jag tycker det känns jätteskönt att kunna umgås tillsammans som en familj även fast det är slut mellan oss. Tror det är bra för oss alla 3 att det fungerar så bra. Ellah är värd 2 föräldrar som kommer bra överens och kan umgås och göra saker utan en massa tjafs.. Bara framtiden kan utvisa hur det blir. Antingen förblir vi vänner eller så blir det vi igen. Bara gud som vet ;)
Hur det en blir så känns det bra!!!
Att jag sov/sover dåligt var att jag hade sjukt mycket tankar som snurrade i huvudet. Självklart var Ellah en stor del att jag sov dåligt. HAHA men vilken småbarnsförälder gör inte det??
Nu när jag mår ganska så bra och försöker att inte stressa över saker och ting så sover jag mycket bättre. Ellah har också fått in bättre sovrutiner. Tack och lov! :) Men nu några nätter har hon vart ledsen. Hon har vaknat många gånger och bara skrikit och skrikit, och det tar ett tag innan man får henne att lugna ner sig. Vet inte varför hon gör så just nu. Kanske en period dom har?? Och så är det ju tänder på G också.. Så snart sover jag nog bra igen!!! Oj Oj vad långt svar du fick Anna. Hoppas du blir nöjd :)

Tack för alla frågor. HAHA 2 styckna. snåla ni är!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0