Vill ha pengar.

Ellahs 6 månaderskontroll igår gick jättebra. Läkarn tyckte hon var duktig och väldigt stadig. Det är hon ju också :) Jag hade dock fel på vikten. Hon vägde 7.5 kg och var 66.5 cm lång. Inte 8 kg som jag trodde, men man kan ju inte alltid ha rätt :)

Igår kväll var jag helt slut, så vid halv 9 tog jag med mig Ellah och gick och la mig sängen. När klockan slog 9 sov nog både ja och Ellah. Vi vaknade kl halv 10 imorrse av att Kim kom hit på sin rast med färskt bröd :)
Ellah har dock vaknat ett x antal gånger inatt och vart ledsen. Så man är inte speciellt utvilad idag endå :(
Nu har vi precis avnjutit en god frukost, och Kim åkte precis tillbaka tll sitt jobb.
Hmm vad ska jag och Ellah ta och göra idag? Hade jag haft pengar hade jag gått upp på stan och köpt julklappar. MEn nu får man ta och hitta på något annat istället. Hoppas på att mina pengar kommer snart..

HAHA Ellah är för underbar när hon röjer sig fram i sin gåstol. Hon älskar att komma åt allt hon inte får ta i. Man får kolla upp henne som en hök..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0