Alla hjärtans dag!

Igår var det alla hjärtans dag! Men tro inte att jag fick nått fint av Kim inte :) Han har inga pengar och tänkte överraska mig någon dag när jag minst anar något! Får se när det blir? Längtar gör jag iallefall :)
Så jag och Kim spenderade kvällen hemma hos Hebbe istället. Maria skulle nämligen jobba hela kvällen och natten på cherrys, så Hebbe skulle bli hemma själv med Nathalie. Då ringde han dit oss som sällskap :)
Vi kollade på melodifestivalen och filmen Patrik 1,5. Den filmen är för bra :) Ni som inte sett den, Gör det!!

Mysigt Kim!      Nathalie myser med pappa.      Nathalie kollar på melodifestivalen! :)


Nej nu ska jag ut o gå i det fina vädret. Tänkte passa på att handla dop present till Nathalie medans jag är ute på promenad. :)

Imorgon ska jag iväg och lyssna på bebisens hjärtljud :) Det ska bli så underbart att få höra hennes lilla hjärta slå inuti min mage.. :)

                              Mammas och Pappas älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0