Älskade Mamma! :)

Igår söndag bjöd mamma mig på relaxen.. Det var mysigt att få komma iväg en stund själv med henne.
Ensam stund mor och dotter! Bästa tiden! :)
Den tiden lär jag uppskatta när jag snart får min lilla dotter. Då får vi fixa mormor, mor och dotter tid vi 3 :)  Det orkar nog min mamma med,, hon e ju inte så gammal. blir 45 år lagom till min lilla prinsessa kommer till världen.!   

Längtar så mycket tills min dotter kommer till världen!           Mamma längtar efter dig lilla Ella-Joline! :) 
                               

                                                    MIN LILLA FLICKA!!





 
                    MIN ÄLSKADE MAMMA!




Älskar dig Mamma! Du är den bästa mor ett barn kan ha! Om jag blir hälften så bra mamma som dig så är jag nöjd!
Tack för att du förgyller mina dagar!  Tack för att du finns du är bäst!

Kommentarer
Postat av: ida

GRATTIS!!! till en liten flicka oj får pappa lite o göra om 15 år :)

2009-02-13 @ 11:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0