Begravning!

Igår var jag och Kim på bergravning. Aldrig kul att gå på såna. det var Kims styvfarfar som hade gått bort. !
 

Vila i frid Sigge!
Begravningen ägde rum ute i lillån.  Jag kom o tänka på min morfar. Han var mitt allt. Den bästa morfarn man kunde ha. Han begravdes nämligen också här ute i lillån :(  Jag saknar dig morfar!!

Idag Fredag har jag och Kim vart uppe på stan. Vi åt lunch med mamma och köpte klart Nathalies dop-present.
Just nu sitter Kim och tatuerar sin (bror) Robin. Kim är så nöjd, haha han älskar att tatuera. Så är det någon som vill ha en tatuering, bara att komma hit. :)

Miami ink`s nyaste tatuerare!???  Haha :) Kim tatuerar Robin.

Ikväll vet jag inte vad vi ska göra,? Kanske hem till Maria och Hebbe, eller stanna hemma och mysa framför soffan. Det är ju lets dance!, haha Kim hatar det. programmet..Så blir förmodligen inte att se på det. (synd).

Imorgon ska vi på dop. Nathalie ska döpas :) Helena ska vara gudmor och hon är så himla nervös, stackarn. Hon ska nämligen hålla Nathalie i kyrkan framför allt folk. Och det är inte lite folk som ska komme heller!! :) Så Helena är rädd att Nathalie ska skrika hela tiden.  Men det går nog bra, var bara lugn Helena :)

Får ta och lägga upp bilder imorgon på dopet och berätta hur det var.  Så ni får komma tillbaka imorrn och kolla nya inlägg!

Trevlig helg önskar jag er där ute! :)


Kommentarer
Postat av: nina vestlin-brånn

ha,ha ja där fick man se en bild när han tatuerar:)ska han inte använda gummihandskar tro?dom där ser ut att va i tyg elr ser jag fel?

Ha en trevlig kväll och jag hoppas du får se lets dance

2009-02-20 @ 20:16:19
URL: http://www.brann.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0