Beställt barnvagn!

Har precis lyckat beställt en barnvagn som jag och Kim hittade på nätet.
Den ser jätte fin och bra ut. Jag hoppas bara den är lika bra som den ser ut, annars måste man krångla med att skicka tillbaka den och grejer. Men den är nog jätte bra :)    Jag tycker att den var hyfsad billig för alla grejer som ingår. Det ingår liggdel för dom nyfödda, sittdel till när dom blir äldre och en bilbarnstol som man även kan sätta på vagnen. :)
5000 kr går den på. Som tur är har jag och Kim väldigt snälla föräldrar så dom betalar vagnen åt oss :)  Tack för det Mamma, Pappa och Nina! 

Några bilder på vagnen!
                      Vad tycker ni om vagnen????

Kommentarer
Postat av: Kiffe

Den var tung, jag bara längtar till jag ser brysh Kim dra runt på den! :)



Sen du syrran, allting med jätte sitter ihop, glöm inte det. Jättebra, jätteduktig, jättesnygg och så vidare! :)



/ Journalisten

2009-02-09 @ 23:38:21
Postat av: nina vestlin-brånn

Den såg ju bra ut vagnen så jag hoppas ni blir nöjda med den:)

2009-02-13 @ 15:33:54
URL: http://www.brann.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0