Dop och Melodifestivalen!

Idag har vi varit på Nathalies dop. Det gick så bra så.! Haha Nathalie sov ju igenom hela cermonin och vaknade lagom när den tog slut. Helena (gudmor) som hade varit så orolig att Nathalie skulle skrika igenom hela dopet, kunde pusta ut. :)
Efter dopet fick vi god smörgåstårta och sedan princess tårta.. Mums så gott det var!

NÅGRA BILDER FRÅN DOPET!

Tack för en bra dag Maria och Hebbe!




Nu ikväll har bror min varit här med sin flickvän Madde. trevlig tjej han skaffat sig :)
Jag och kim bjöd dom på mat och vi kollade på melodifestivalen. Är nöjd att EMD gick vidare, för dom var bäst ikväll av dom som tävlade. men fattar inte hur svenska folket röstar ibland?? En del som inte gick vidare till final eller andra chansen som var mer värda en vissa andra. Ajja alla tycker ju olika. Men tycker Velvet skulle gå vidare en dom där, hmm ja vad dom nu hette, ni vet nog vilka jag menar :) haha
NÅGRA BILDER FRÅN KVÄLLEN!


Imorgon ska jag hem till mamma och fika på förmiddagen, sen får dagen avgöra vad som händer sedan. :)
Natti Natti gott folk!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack försenast! Det var verkligen jätte trevligt. Ni är jätte gooa och underbara människor!

Stora kramar till er o lilla Ella ;)

2009-02-22 @ 12:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0