Fest ikväll!

Har precis kommit hem från gymnastikträningen. Mina gymnaster körde på jättebra idag :)
Men ussh jag mår inte alls något vidare. Har inte sovit mer en 2 timmar inatt och börjar få riktigt ont i halsen :(
Hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk. Jag ska  jobba hela veckan ute i Mosås, så vore jobbigt om jag vore sjuk då.

Ikväll ska jag och Kim hem till Vidar på födelsedagsfest. Grattis Vidar 24 år! :)  Det blir nog riktigt trevligt, men får se hur länge jag orkar vara kvar.
Ne nu kommer snart Kim hem från sin fotbolls match så jag ska ställa mig och laga Tacos nu. Men ni får ha en trevlig Lördag kväll. Och ni som ska se melodifestivalen ikväll.? Jag är lite avensjuk hihi. Hade vart skönt med en hemma kväll framför soffan. Men jag får nog också trevligt ikväll!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0