Fettisdagen!

Idag är det den så kallade Fettisdagen. Det är ju idag man ska trycka i sig semlor i massor och skylla på att den har ju en egen dag, så en semla måste man ju äta! :)
Men själv har jag inte ätit någon semla idag inte.! Jag är inte ett stort fan av semlor. det är bara så himla mycket grädde och en torr bulle. Ne ussh.            Men alla tycker ju olika, och det är ju tur det :) Hur skulle världen annars se ut,? Alla skulle vilja vara gift med min underbara Kim hahahah.
Det blev en lång promenad ute i det fina vädret idag istället. Jag gick till Rusta och tillbaka. Det blev att jag köpte lite smått vi behövde hem som husållspapper och kattleksak..  Det var super skönt väder ute, inte alls speciellt kallt. Men väldigt blött och blaskigt. När jag kom hem fick jag ta o byta strumpor, dom var totalt sjö blöta, haha var en svimmingpool i mina skor.

Imorgon blir det att gå upp tidigt igen för att åka ut och jobba i Mosås. Så ikväll blir det att lägga sig tidigt.

Hoppas så många som möjligt fått sig en semla idag! Ha det bra gott folk!!!

Blev ett kort från min promenad! :)



Kommentarer
Postat av: Kiffe

Haha, skön blogg, trodde aldrig att jag varje dag skulle gå in här och kolla om det blivit ett nytt inlägg, bra skrivet och roligt. Trodde verkligen inte att du kunde skriva så där, då menar jag inte stavningen, för där behöver du lära dig lite av journalistbrorsan, men du uttrycker dig bra, det trodde jag aldrig.



Blondinthea!

2009-02-24 @ 23:51:44
Postat av: Anonym

Hej Tessan!

Jag är också inne nästan varje dag och läser din blogg. Det är jätte kul att följa er och få lite information om vad som händeri Örebro. Du gör ett mycket bra jobb, keep it up! Kram Åsa

2009-02-25 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0