Fredag!

Ikväll har jag och Kim varit ute hos min Farmor och hennes man Stellan. Dom kom hem igår efter 6 veckors semester i Thailand. Man är ju ganska så avensjuk :) men vem vore inte det...??  Min farbror Mattias från sthlm och hans son Denniz 2,5 år var också där på besök. Var kul att träffa alla.  Mattias och Denniz har jag inte träffat sen julafton. så det var skoj att träffa dom igen. :) Och min älskade Farmor såklart! Hon är helt underbar! Ni som känner henne vet vad jag pratar om :) Eller hur? 
Vi vart bjudna på lövbiff, pommes och bearnesiesås (hur det nu stavas),, mm så gott det var.Riktig helg mat!


Här kommer lite foldhäst bilder som jag lovat!! Haha

Ser riktigt trött ut på dessa bilder, kanske för dom är tagna 24:00 på natten! :)



Vilken snygging va??? Kim kan känna sig lycklig som har en så fin flickvän! Hahahha


Sov gott alla kära där ute. Dröm inga marddrömmar om mina bilder nu. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0