Fredagsmys!

Igår ringde dom från bussgods och berättade att min vagn som jag beställt har kommit.
Så direkt efter jobbet kom Kim och hämtade mig och vi skyndade oss för att hämta vagnen. Vi hade nämligen bara en kvart på oss innan dom stängde.
Kan bara säga att jag är SÅ nöjd över vagnen. Trodde ärligt talat inte att den skulle vara så snygg och i så bra kvalite.
Vart glatt överraskad!! Fick även med en babysitter i present från dom.:)
 Så behöver ni bra vagn eller nått för barn gå in på www.billigabarnvagnar.se!!! Dom är jätte bra..

Ikväll har vi haft fredagsmys hemma hos Maria och Hebbe,vi har ätit mat och kollat film..:)
Ska försöka ta och lägga upp lite nya bilder på bloggen i helgen.. Men har blivit så glömsk, att jag glömmer ta med mig kameran och ta kort. Lite svårt då när man inte har några bilder att lägga upp.:)

Imorgon är det alla hjärtans dag! :) Undra vad min älskling har hittat på då?
Det vart snabbt bloggandes ikväll, ska gå och lägga mig nu. Är så trött, Sov gott och dröm sött!


Min Älskade lilla Engla! Mysigaste katten som finns! Hon ligger just nu i mitt knä och spinner :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0