Jobb!!

Imorse vaknade jag av att Anna från Mosjö dagis ringde mig. Efter en natt utan någon sömn så var jag helt slut när jag lyfte på luren.!!
Hon undrade om jag kunde komma ut och jobba,? Och snäll som jag är så åker jag ut  :)
Det var kul att få jobba ute i Mosås :) Är ju nämligen så att jag själv har gått där när jag var liten. Och då var Anna min fröken. :)    Idag hade jag henne som jobbar kompis. Ovant men kul :)
Jag ska även dit och jobba imorgon och några dagar nästa vecka. Blir kul att jobba lite nu när jag bara går hemma och blir fetare. Hihi!

Imorgon efter jobbet ska jag och Kim hem till Ewe och Viktor och säga hejdå till Viktor. Han flyttar nämligen till Usa i helgen och blir borta minst 1 år. Han ska plugga och bli pilot! Kul för honom, men vi kommer sakna dig Viktor! :)


Nej nu måste jag sova, ska snart upp och inatt MÅSTE jag få lite sömn!
Sov Gottt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0