MÅNDAG!

Idag hade jag tid hos barnmorskan. Jag skulle dit för att lyssna på bebisens hjärljud och ta prover som blodprov ,blodtryck osv, för att se att jag och bebisen mådde bra.
 Eftersom jag var inne på sjukhuset igår så var jag inte nervös. Visste att min prinsessa mådde bra. :)
Men alltid lika underbart att få höra hennes hjärta slå. <3
Jag därimot hade väldigt lågt blodtryck. Därför jag brukar svimma ibland :(  Men lågt blodtryck är mycket bättre en högt blodtryck som gravid. Så det var ingen fara. Skulle även börja äta järntabletter, jag hade dåligt med järn. men det får ju dom flesta som är gravida. Så jag är nöjd över besöket :)  Ska dit igen om 3 veckor.. (längtar)

Ja vad har jag mer gjort idag.?  Diskat, tvättat ,laga mat och plockat lite.. Visst låter det skoj?? haha
Nej nu ska jag snart gå och lägga mig. Ska upp och jobba imorgon bitti!
Sov gott allihopa!

Min jätte mage i början av V.26


Kommentarer
Postat av: nina

När man ser din mage så inser man att det var ett tag sedan man träffade er;)men vi får ta och synas snart:) kram på er från oss i kartorp

2009-02-17 @ 10:08:42
URL: http://www.brann.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0