ÖSK-FAN!

Sen jag och Kim träffades har jag blivit ett stort ösk fan. Jag försöker gå på alla hemmamatcher och tittar på bortamatcherna på tvn. Jag har blivit helt insatt och kan varenda spelare och vilken position dom har.
Jag kan snart mer en Kim :) Det trodde ni aldrig! Haha ..
Nu försöker han även få våran ofödda dotter att bli ett stort ösk fan, precis som sin pappa, och sin mamma såklart!
Min Pappa och bror hjälper så klart till att få henne till en ösk supporter :)  Dom har köpt nappar, nappflaska och en haklapp till henne. Och Kim har fixat en tröja med allas ösk spelares autografer. Och då får ju inte jag vara sämre :) jag köpte den finaste tröjan till henne. Den är special beställd från nätet, och det kommer bara vara våran dotter som har en sådan tröja.:) Och självklart vart Roni Porokaras namn med på tröjan, min favorit spelare :) Han har en så fin anksjärt! :)



Vad tycker ni om grejorna??   

                                                                        Framsidan!                    Baksidan!





Kommentarer
Postat av: nina vestlin-brånn

Hallå där:)ja det var klämmiga presenter ni fått och skaffat till den lilla;)ja hon vet väl direkt hon ser dagsljus att hon skall bli fotbollsproffs;)

2009-02-13 @ 15:31:32
URL: http://www.brann.de
Postat av: Anonym

men guuuud va gulliga ni är =D

2009-02-13 @ 19:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0