Tvättning och storhandling!

Kom nyss hem ifrån stan. Har käkat lunch med min älskade mamma :)  Det blev en god buffe nere på Kinamuren. Mums så gott det var. Tack Mamma för en härlig lunch och en promenad på stan!
Nej nu ska jag strax återgå till mina normala sysslor haha, Ska snart ner i tvättstugan och slänga in några tvättar. Fattar inte vad mycket tvätt det blir. Nu tvättar jag ungefär 1 gång i veckan, och det blir då 3-5 maskiner. Hur mycket kommer jag då inte få tvätta när Ella kommer? Jag kommer få anlita en tvätthjälp :) Någon som är sugen??
Får ta och skynda mig snart, om en halvtimme ska jag hämta Kim. Sen bär det av att storhandla. Det är verkligen något som behöver göras. Vi har typ ingenting kvar hemma. Tur att vi fick pengar idag :)

Nej nu måste jag rusa iväg... Ska försöka blogga senare, ska då försöka lägga in nya bilder på min mage. Den bara växer o växer. Så för er som är intresserade av att se en flodhäst? säger jag bara välkommen tillbaka ikväll :) haha Puss på er alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0