FREDAG!!!

Dagen började med att jag vart väckt av min underbara sambo Kim.  Det är underbart att vakna av hans armar runt om mig.. Jag bara njuter då :)
Sedan åt vi frukost och gick upp på stan, Kim orkade inte gå så länge så jag fortsatte att shoppa för mig själv.
Men tycker mer om att shoppa själv en att ha med andra, jag får mer köpt då :)
Det vart ett par byxor till mig, vart bara tvungen att ha ett par nya.
Har ju blivit så tjock om magen att jag inte kan ha några byxor längre.. hihihi
Sedan vart det såklart lite kläder till lilla Ella!! Hon är inte ens född men e redan väldigt bortskämd :)


På Kvällen vart det myspys på Kina muren, Jag,Kim,Maria;Hebbe och Linkan Hebbes kompis från blekinge.
MM Så gott det var, Kim var mest intresserad av ölen haha men jag svullade i mig mat o godis för fullt. Får skylla på att ungen var sååå hungrig haha.


På vägen hem pratade hebbe en massa strunt som vanligt! Alltid svårt att hålla sig för skratt när man e med han o Maria. Hebbe e sjuk! :)

Så dagen o kvällen vart lyckad! Hoppas eran var lika lyckad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0