Hindersmässan och träning!

Tjohoo allihopa!

Idag har jag och Kim vart på hindersmässan med Hebbe och Maria.
Som vanligt hittar man inte ett skit förutom marknadsgodis mmm så gotti :) men självklart måste man gå år efter år!
Ska strax iväg och träna mina underbara gymnaster, hoppas att denna träning blir bättre en sist. Ni förstår mina underbara gymnaster som är i åldern 13-18 har blivit väldigt uppkäftiga och inte riktigt tänker på att man ska visa respekt för äldre.. Men jag vet ju själv hur jag var i den åldern, tänkte bara på killar och orkade inte låta trevlig mot äldre även om man respekterade dom! Så dom får väll hållas ett tag till! :) hihi Sen sätter jag ner näven! haha rädda dom (ej) kommer bli då!!

Imorgon blir det nog att vi drar hem till Vidar och Emma och hälsar på! Blir nog mysigt!
Hej hopp allihopa, orkar inte vara såå social idag!!


Kysss          

Älskar min baby, Han var såå söt när han somnade i soffan igår! Eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0