Just Nu!

Tjohoo Allihopa!

Nu har jag skaffat mig en blogg för att få dagarna att gå :)
Jag är ju som sagt mellan 2 jobb nu, eller vad brukar man säga hihi.      Men det e faktiskt skönt att inte behöva jobba när man e på tjocken, man orkar inte lika mycket då heller.. Sen e det ju skönt att älskling också e hemma på dagarna. Han väntar på svar om han ska få gå en lastbilsutbildning eller inte. Får han inte gå ska han börja jobba direkt säger han. Det blir ju skönt med mer pengar hem, men tråkigt att inte ha hans sällskap hemma om dagarna :(

 Idag har jag mest suttut framför datorn och skaffat mig en blogg och en facebook.
Ja jag vet facebook alla har haft det i typ 10 år och jag skaffar idag :) Bättre sent en aldrig haha!!
Men nu väntar jag mest på att Kim ska komma hem efter sen Thaiboxnings träning så ska vi nog gå över och umgås med Maria,Hebbe och deras lilla Nathalie.   Blir väl att kolla en film och snacka lite skit :)!!!

För dom som inte vet så är det en liten flicka vi väntar :) Kim säger att det är en Ella som ligger där inne, så vi får väll se om han har rätt :) Är just nu i V. 22 och jag blir bara större och större om magen för varje dag som går. Undra igentligen hur stor jag kommer vara när jag ska föda,, haha vill inte ens tänka på det!!


Puss o Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0