Vad ska man göra??

Igår var jag iväg och simmade med mor min :)  Det var sjukt mycket folk, så vi simmade i 30 min sen satte vi oss i bastun. Guuud så skönt det var att basta, kunde suttit där hela dagen.
På kvällen gick Kim och jag hem till Maria och Hebbe, Vi åt mat och kollade filmer, Och som vanligt hade jag en massa mun diarre, hihi .....Men varför ska man hem till folk om man bara sitter tyst???






Idag ville jag INTE gå upp när klockan ringde, har sovit så dåligt inatt, Ella har legat uppe vid mina revben, så jag knappt kunnat andas, Jag lät som en 90 åring inatt när jag försökte andas.!HAHA
Så jag låg kvar lite extra i sängen, men fick då slänge i mig frukosten och skynda mig till träningen..
Idag jobbade mina gymnaster på jätte bra :)
Lagom när träningen tog slut kom Kim förbi och hämtade mig,,, Han tjatade till sig att vi skulle äta på pizza planeten, och självklart lyckas han med sitt underbara leende att få sin vilja igenom :)    Sen traskade vi hem i denna iskalla kyla, stannade och köpte det sista av marknadsgodiset på hindersmässan, dom hade fullt upp med att slå igen alla stånden.. Synd att dom inte hunnit stänga godis ståndet jag handlade vid,, ussh fy satan vad det smakade äkligt! Så nu sitter jag här hemma och är besviken på att jag ej får äta nårr gott godis :(


Så vad ska alla göra ikväll då? Själv ska jag dammsuga snart, sen vet jag inte vad man ska göra. Blir nog att kankse gå hem till Maria och Hebbe, eller så går Kim och jag o bowlar med några!

Trevlig helg!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0