Foto för NA.

Idag har vi blivit fotograferade för Hej Baby. Den 25/7 är vi med i Na, så skriv upp det nu :)
Ellah var så trött när vi kom till forografen, hon grät och grät. Men när korten skulle tas vart hon knäpp tyst. Våran duktiga tjej, haha hon fattade att man ska vara glad på kort och inte ledsen. Så förhoppningsvis blev kortet bra.

Ikväll har jag vart hemma hos Mamma ett tag. Hon och Anders är barnvakt åt Anders brors barn på 5 och 3 år gammla. Dom ringde och tjatade på mig att jag skulle komma, för barnen ville SÅ gärna träffa Ellah.

Nu är jag hemma och vi alla 3 sitter i soffan och kollar lite tv. Tyvärr finns ju inget bra att se just nu. Hoppas något bra börjar snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0