Hoppas, Hoppas Hoppas.

Ja här sitter jag nu i våran helt otroligt varma lägenhet.  Jag väntar på att Kim ska komma hem ifrån uppkörningen för CE körkortet. Jag hoppas verkligen att han klarar det. Men det kommer bli tufft. Han har nämligen knappt fått kört något ute i trafiken med lastbilen. Hmm skumma lärare han måste haft. Dom har knappt haft tid till att vara ute och köra med dom som ska köra upp. Och nu har hela skolan stängt. Så skulle han missa körkortet idag så måste han åka till Hallstahammar för att övningsköra och sedan köra upp.. Jag hoppas verkligen han klarar det idag så han slipper att åka ut dit. Jag håller tummarna för dig älskling!
Hmm vad ska man göra idag sen då? Är molnigt ute, men endå så sjukt varmt. Blir kanske att gå hem till Mamma och slänga sig i poolen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0