Leken

I Måndags åkte vi äntligen ut till Farmors hus i Leken. Där ute var nästan hela min släkt :) Vi badade, solade och hade trevligt.
Kim tog även hem sina fiske grejor som var där ute, han skulle fiska på kvällen med några kompisar.
Men någon fisk det fick han inte. :(
Medans Kim fiskade kom min bror Kiffe hit. Vi gick sedan hem till Mamma där vi vart bjudna på grillat, och spelade kubb :) En underbar kväll blev det. Man ses för sällan nu när man är vuxen. Kiffe har alltid något att göra och det är då svårt att träffas allihopa.. Men kul att det äntligen blev av..

Nu får jag hoppas att min Pappa har semester snart så man får spendera lite tid med honom. Så att Ellah får vara med sin Morfar också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0