Örebro festen..

Igår kväll vart jag bjuden av Mamma på en matbit uppe på stan :) Vi satt på Hellas uteservering och avnjöt en god black and white. Mums mums.
Senare på kvällen mötte vi upp Anders (mammas man), Tobbe (Anders son) och Lasse (Anders bror) och satte oss på en annan uteservering. Dom drack öl medans jag höll mig till den goda pepsin haha.
Det var mycket folk ute på stan, är väll för att det är Örebrofesten. Och enda dagen det skulle vara fint var ju som sagt igår. Vem vill sitta ute nu i detta spöregn???
Senare på kvällen kom Maria också :)

Tobbe vågade hålla i Ellah :)

Mamma och Anders..


Ja idag har man inte gjort speciellt mycket. Det har regnat hela dagen. Vi fick lite besök några timmar mitt på dagen av Kims kompis Tommy och hans flickvän, som snart blir hans fru :) Dom ville komma och hälsa på Ellah som dom inte hunnit träffa en. Dom tyckte hon var SÅ söt.. Och visst e hon det våran lilla prinsessa.. <3

Jag bad ju att folk skulle skriva en kommentar om dom vart inne på min blogg och läst. Haha tydligen vill många vara anonyma. Igår hade nästan 100 personer vart inne och läst och bara 5 har skrivit!! Vilka är ni där ute? Haha


Kommentarer
Postat av: Sandra

hej jag läser din blogg! hann inte skriva igår, tycker de är kul att se bilderna på ellah och vad ni har för er ;) ses på lägret :) kram

2009-07-31 @ 11:00:56
URL: http://namarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0