Plånbok borta :(

Det blev en sväng på stan för mig och Kim igår. Jag framkallade en massa kort som jag nu ska sätta in i album :)
Tro det eller ej men på kvällen åkte vi faktiskt ut till travet. Vi hade inget att göra så vi tog bilen ut. Vi hälsade på Pappa som jobbade, Carro som också jobbade och Åsa min faster satt hos oss och spelade. När Åsa vann på sina hästar vart jag också sugen på att spela. Jag gick till barnvagnen för att hämta min plånbok, men den var borta :( Kim kom då på att han måste ha lagt den på biltaket innan vi åkte.. Vaa skämtar han tänkte jag? Men nej det gjorde han inte :( Så nu är det polisanmält och korten är spärrade.. Typiskt att det händer just när man har lite pengar på kortet haha. Och så kostar det pengar att göra nytt körkort också. ussh vad allt vart jobbigt! Så kvällen igår slutade inte så bra, tyvärr..

Idag lördag ska jag fixa lite här hemma och sedan sätta in korten i albumen. Vi hade först tänkt åka ut till Leken. Men så blir det inte tyvärr. För jag och Kim ska vara borta kl 6 på fest hemma hos Ewe som fyller år. Och det blir lite tajt om tid kom vi på. Kankse blir att vi åker ut imorgon istället!

Igår badade Ellah. Hon älskar att plaska i sin balja :)

Kommentarer
Postat av: kusin

så söt lilla Ellah är :)

2009-07-05 @ 22:18:12
URL: http://schelander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0