Yes Ösk vann! :)

Idag på dagen bjöd Pappa och Karin oss på fika vid slottet. Pappa verkar så stolt av att vara morfar. Så himla kul o se :)
Nu har vi nyss kommit hem ifrån Maria och Hebbe. Där har vi blivit bjudna på mat och kollat Ösk matchen.
Ösk vann :) Så himla underbart med 3 nya poäng... Nu närmar vi oss toppen!! Hoppas att vi kan fortsätta så här,att ta poäng på bortaplan:)
Men van f-n tänker Sixten på? Hur kan han sätta in Walker istället för Jidsjö? Jidsjö är hundra gånger bättre en den där j-vla Walker. Och så får Jidsjö inte ens sitta på bänken.. Ussh vad jag blir arg när jag tycker Sixten gör fel val. HAHA jag vill ju att han ska tänka och göra som jag vill. Men jag antar att det är fler en jag som tycker att Walker inte ska vara inne på planen...??
Nu ska jag mata lilltjejen och kolla big brother. Sedan bir det att sova. Har fått feber igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0