Blev ikea istället för promenad.

Igår regnade det när jag och Kim gick upp. Tråkigt tråkigt, vi skulle ju gå på en lång promenad till Siba. Hmm vad ska man nu göra då? Man vill ju inte ut och gå i detta skit väder.! Eftersom vi hade lite vi behövde handla hem, så ringde jag min käre Mor och frågade om vi kunde låna bilen ett tag. Och det kunde vi såklart :) Så vi tog en sväng ut till Maribergsköpcentrum. Sprang in på lågprismagasinet för att köpa shampoo, balsam och tandkräm. Sedan drog vi vidare till Ikea för att köpa galgar. Blev lite ljus köpt där också.     Efter marieberg åkte vi och lämnade tillbaka bilen, sen drog Kim hem till Hebbe. Själv fick jag ett ryck i att göra ordning här hemma i garderoben. Det slutade med att jag möblerade om hela sovrummet och den stora klädkammaren :) haha. Jobbigt var det, tog sjukt många timmar. Trodde jag hållt på i kanske 2 timmar när jag slutade, men det visade sig att jag möblerat och fixat i över 4 timmar. Tänk var tiden går fort när man gått in för något :)

Idag Måndag...Kim är i skolan och jag kom nyss hem ifrån barnmorskan. Ellas hjärljud lätt jättebra och hon växer som hon ska :) Så då kan jag vara lugn i några dagar iallefall hihi... Efter beöket hos barnmorskan tog jag en promenad hem på ca 1 timme.Det är så skönt att vara ute och gå i den friska luften, synd bara att man är så latt att man gör det så sällan.
Ska nog lägga mig i soffan ett tag och läsa Vi föräldrar som jag precis fått hem på posten.


Nyfikna Engla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0