Fortfarande dålig :(

Fortfarande väldigt seg och jätte ont i halsen :(  Åhh det är så tråkigt att bara ligga här hemma, men inte precis att man orkar göra något.  Jag måste verkligen  tvätta och dammsuga här hemma. Men ska försöka orka dammsuga ikväll när Kim är på fotbollsträning. Får se hur det går :)   Helt sjukt. Vaknade av Kim imorrse kl kvart i 11, var då helt slut. Men efter en stund gick jag äntligen upp. Kl halv 1 åkte Kim till skolan och jag satte mig framför tvn. Kl halv 2 somnade jag igen och vaknade kvart över 3. :(  Den här dagen har jag verkligen sovit bort. Men min kropp behöver väl det antar jag.
Ska till barnmorskan igen på måndag. Antar att min blodtryck blivit lägre, eftersom jag är såå trött och yr i huvudet hela tiden.
Men men får se vad hon säger.. Ska bli kul o få höra Ellas hjärtljud igen :)
Nej nu ska jag röra på mitt feta arsle hihi o försöka orka göra nått..
Vill vara pigg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0