Fotboll och Film.

Efter min gymnastik träning blev det att jag och Kim åkte ut till karslund för att se Kims fotbolls lag Garpyttan möta Latorp i en träningsmatch. Tyvärr kunde inte Kim vara med, han har ont i sitt knä sen förra träningen (klenis) haha.
Det var iskallt, men en bra spelad match av garphyttan. Dom imponerade stort på mig. Jag har tyckt dom vart sämst förut, men nu kanske det håller på att hända grejor i laget.? Dom har nämligen fått en ny tränare. Och det tackar vi ju för. Eller hur Kim?? :) Matchen slutade tyvärr 4-2 till Latorp, men garphyttan kunde lika gärna vunnit. Dom missade för många frilägen och en missad straff. :( Ja då slutar det ofta i en förlust.! (Tyvärr)
Efter matchen drog vi hem till Hebbe och Maria. Blev en massa prat, spel och film tittande. Trevligt trevligt.
Nej nu ska jag och Kim gå och sova. Vi ska upp hyfsat tidigt imorgon för att gå på en lång promenad till siba.. Blir skönt att få gå ut och gå nu när jag är frisk igen :)
Godnatt på er gott folk!

Skit Ösk förlorade också idag, :( 2-1 till  hammarby. Dåligt !! Men det var väll för att Ronni Porokara ej var med?? Den fina anksjärten haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0