Fredags mys!

Jag gick upp på stan för att möta Kim efter skolan. Vi tog en mysig fika på Hälls :) God varm chocklad blev det!

Efter fikat gick vi förbi Hebbe och Maria ett tag. Vi snackade lite skit som vanligt. Sen var det dags för mig o Kim att åka hem till min käre Pappa och hälsa på.
Det var mysigt att få träffa honom, har inte träffat honom på evigheter känns det som. Han tyckte att min mage hade växt enormt mycket.  Så den bliviande morfar började känna på magen :) hihi
Det blev Pizza, tv och en massa snack hos Pappa. Saknar dom stunderna med min pappa. det händer för sällan tyvärr :(
Efter vi varit hos Pappa tog vi vägen förbi Coop och inhandlade lite godis.. Mums mums.... Sen gick vi hem till Hebbe och Maria igen för att umgås. Blev ganska sent, kom hem kl 2 inatt.
En mysig fredagskväll blev det allt..!!
Idag lördag ska jag snart iväg o träna gymnastik, sen blir det nog lugnt för min del ikväll, blir hemma och kollar på melodifestivalen. Kim ska spela match sen ska han iväg med några vänner och ta några öl.

Kim på Hälls cafe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0