Glass buffe :)

När jag vaknade i söndags och tittade ut genom fönstret, såg jag den underbara solen lysa..  Jag blev då såå himla sugen på glass. Så det blev glassbuffe på Jensens bofhus för mig, Kim, Hebbe och Maria.
Helt sjukt gott var det :) Jag mumsade i mig lass efter lass haha.


Hebbes och Marias dotter Nathalie snart 4 mån gammal!

Efter en underbar och trevlig stund på resturangen gick vi hem till Maria och Hebbe. Det bjöds även  på mat senare framåt kvällen av Maria och Hebbe. Gott Gott var det.
Vi blev tvugna att gå hem vid 22 tiden, eftersom jag skulle upp tidigt o jobba. Så idag måndag är jag helt slut. Direkt efter jobbet åkte jag hem för att laga mat. Jag hann vara hemma i precis 1 timme, sedan var det gymnastikträning på schemat.

Just nu har jag precis kommit hem från träningen. Ska upp tidigt och jobba imorrn så nu ska jag slagga sönder mig!
Sov gott alla nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0