Godmorgon alla trötta.!

Nyss vaknat efter en god natt sömn :)
Som sagt igår var vi hemma hos Vidar på fest. Det var riktigt trevligt. :) Kim fick nog i sig en och en annan öl för mycket. haha Han mår inte så Jättebra idag inte. Och jag bara skrattar åt han och tycker att han faktiskt får skylla sig själv. Som man bäddar får man ligga, eller hur brukar man säga?? haha.
Jag kommer att lägga upp bilder på festen senare idag.....:)

Idag blir det bara att ta det lungt framför soffan!. Kim är baksjuk och jag börjar bli sjuk :( Ont i halsen och allmänt dålig. Måste bli frisk till imorgon. Ska jobba hela veckan och MÅSTE vara frisk annars kommer jag aldrig orka..
Vi ska laga någon god mat och inhandla lördagsgodiset  idag istället :)
Nej nu ska jag kolla lite på vasaloppet... Jag går in och bloggar senare i eftermiddag eller ikväll och lägger in bilderna.

Ha en mysig söndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0