Grattis bror 22 år!


Jag älskar dig bror!
Idag fredag fyller min älskade lillebror 22 år! Gud vad tiden går fort. Tyckte inte det var så länge sedan vi satt och lekte tillsammans i sandlådan. :)
Eftersom min bror Christoffer åker på träningsläger till Åland idag, så fick vi fira honom igår istället. Hoppas du blev nöjd över alla presenter du fick?




Igår var jag även på första träffen med föräldragruppen. Mycket bättre en vad jag trodde det skulle vara. Jag träffade en hel del trevliga människor, som jag förmodligen kommer fortsätta träffa efter det här. :)
Ikväll blir det att bara ta det lungt. Jag ska kolla på finalen i Lets dance :) Har jobbat hela veckan och behöver vila upp mig lite, och så har jag ju gymnastikträning imorgon igen.
Ha en bra helg allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0