Jobb och träning!

Kom precis hem ifrån jobbet. Var kul att få jobba lite :) Men guuud vad trött jag är nu, och snart ska jag iväg och träna gymnasterna till kl halv 10.. haha tycker lite synd om mig själv... Vill bara vara hemma och kolla tv ikväll känner jag. Men icke sa nicke.
Som tur är ska jag bara jobba en dag denna vecka.
Nästa vecka och veckan där på ska jag jobba varje dag. Dom är sjukt långa också.. hmm hur ska det gå? är inte riktigt van att jobba heltid. Och nu är jag så himla stor och trött att jag nästan inte orkar göra nånting. Sen har man gymnastiken på kvällarna också. Får se om jag kanske får lämna över träningen till någon annan någon dag nästa vecka. Så att jag får lite vila också :) det är viktigt nu när man är gravid!
Nej nu ska jag snart äta kyckling wok. Kim står för maten idag (kors i taket) haha.
Fanns inte så mycket att blogga om just nu. Puss o hej allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0