Jobbig Tisdag!

Igår vaknade jag av klockan som ringde 6:15, Jag var sååå sjukt trött, inte konstigt kanske eftersom jag då inte sovit på 4 nätter. Bara ett fåtal timmar varje natt.
Kl 7:30 började jag jobba ute i Mosås. Efter en vädigt lång dag (jobbade 7:30 till 17:30) var jag totalt slut när jag kom hem. Så igår orkade jag tyvärr inte blogga. Kom hem runt kvart över 6 med bussen och deckade nästan direkt i soffan.
Idag Onsdag var jag ledig från jobbet (Yes jippi). Var så skönt att vila ut efter dom här nätterna utan sömn och dom låååånga arbetsdagarna. Men man kunde inte bara vila hela dagen. Det skulle tvättas och storstädas här hemma.
Jag har dammsugit och skurit golv. Inte så Kul men ett måste ibland, tyvärr :(
Just nu är jag nyss hemkommen från gymnastik träningen. Mina gymnaster var jätteduktiga idag :) Jag filmade dom, så om några dagar kommer förmodligen en film ut på bloggen. :)
Nej nu ska jag försöka sova! Börjar jobba kl 7 imorgon.
Natti Natti!

Just det,, !!Jag låg och klämde lite på min mage idag, för att få Ella att sparka. Då fick jag känna hennes fot eller hand.. Ussh vad äkligt det kändes, Det var alldeles hårt och man kunde verkligen klämma tag runt den.. Jag tyckte det var så himla obehagligt men endå spännande såklart! Kim ville också känna, men han tyckte bara det var mysigt. Åhhh vad mysigt kan hon inte komma nu min lilla tös sa han :) För go min man!

Jag i V. 29+3. Pappas lilla flicka i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0