Kläder :)

Igår eftermiddag kom Kims mamma förbi. Hon hade med sig sjukt mycket kläder som hon köpt till lilla Ella.
Tack så mycket Nina!! :)     Så hela kvällen satt jag och sorterade kläder, samtidigt som jag tittade på lets dance.
Morgan är för skön, han borde vinna hela lets dance tycker jag. :) eller vad tycker ni ? Han säger sådana roliga skämt hela tiden och grym på att dansa är han också. Vem kunde tro det?

Idag lördag ska jag iväg och träna mina gymnaster vid halv 1 till halv 4. Sen vet jag inte vad som händer.? Funderar på att ringa min bror, var länge sen jag träffade honom. Han kanske har lust att komma förbi ett tag ikväll :)   Är det melodifestivalen ikväll?


Helt sjukt mycket kläder! :)


Kommentarer
Postat av: nina vestlin-brånn

Hallå där! Jag har utmanat dig i mon blogg;)kolla!!!!

2009-03-07 @ 12:55:12
URL: http://www.brann.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0