Lördag..

Efter min gymnastik träning åkte jag ut snabbt till net on net för att köpa en ny digitalkamera :)
Det var verkligen nånting som vi behövde hem. Man vill ju kunna ta kort när Ella kommer, och man vet ju aldrig när det blir.  :) Så nu ska jag blogga med fler bilder. (äntligen) :)
Sedan åkte jag vidare ut till Vivalla för att se Kim spela fotboll. Garphyttan mötte Små if.  Fick då chansen att inviga den nya kameran. :)Kim gjorde en jättebra match. Han fick även spela på en plats som han aldrig gjort förut, han fick spela ytterback. Men han var sjukt duktig på den posionen tyckte jag. Han fick mycket beröm av mig efter matchen, haha jag har blivit som en liten lill tränare. Ska lägga mig i allt som har med Kims lag att göra. Vissa i laget fattar jag inte ens varför dom får vara med och spela. Till och med jag som snart är höggravid skulle splea bättre haha, då är det illa.!!
Garphyttan vann med 7-2 :) Men kunde säkert vunnit med 3-4 mål till. En spelare som missade skit många frilägen. Men så är det när man inte vet vad man ska göra med bollen när man kommer själv mot målvakten, haha men man ska INTE skjuta utanför som han gjorde varje gång!  Någon får ta och lära honom att bollen ska sitta i målet. och inte utanför. (jag kanske). hahahah

Nöjd Kim efter matchen!



Bilder från dagens match!

Ikväll har Kims styvpappa Micke bjudit mig och Kim på mat, på Nobel. En god plankstek blev det för mig. mm så gott :) Tack för maten Micke.
Efter maten gick jag hem för att ha mys med mig själv här hemma, jag ska kolla melodifestivalen och ta fram lite räkor och dricka. Myspys! Kim blev kvar på Nobel och dricker lite öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0