Måndag och sjuk :(

Jag har känt mig lite små sjuk i några dagar nu. Allmänt seg och ont i halsen.  Jag hade hoppas på att vakna idag och må mycket bättre. Men inte då, mår värre en vanligt. Jätteont i halsen, ont i kroppen och jätteseg. :(   Fick ringa och sjukskriva mig från jobbet. Synd att man blir sjuk när man ska jobba lite. Men jag vill inte riskera något nu när jag är gravid. Hade jag inte varit gravid hade jag släppat iväg mig till jobbet hur dåligt jag en skulle må. Men nu är det inte värt det. Vill få en frisk liten tjej till världen :)
Ska jobba igen på onsdag, och jag hoppas att jag hunnit blivit bättre tills dess.
Idag blir det att bara ligga framför tvn och kurera mig...   Ussh för att vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0