Portugal-Sverige!!

Idag lördag har jag tränat mina gymnaster, som alla andra lördagar :)
Efter träningen kom Kim och hämtade mig och vi åkte ut till mariebergs köpcentrum. Blev en sväng förbi ikea också :) Inhandlade lite som vi måste ha hemma,nu när den lille snart kommer.:) Eller snart o snart 8 veckor är det ju kvar. men bättre att köpa sakerna i tid, Vem vet jag kanske inte orkar gå o handla om några veckor. Börjar blir riktigt tungt o jobbigt att gå :(
Just nu sitter Jag och Kim hemma hos Hebbe. Maria är ute på äventyr :) Vi ska kolla fotbolls matchen. Vi får verkligen hoppas att Sverige visar framfötterna och vinner ikväll! Eller vad säger ni? Vilka tror ni vinner, sverige eller portugal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0