Söndag..

Igår kväll var jag ute och åt med mina gymnaster som ni kanske minns? Det blev en riktigt trevlig kväll, och alla tjejer verkade trivas :) Mycket skratt och prat blev det hos dom.
Lite bilder från Kinamuren.


Kim spelade ju match igår mot Yxult. Kims lag vann med 6-1..:) Bra spelat alla i Garphyttan!

Idag vaknade jag vid 9 tiden, gick upp och åt en ordentlig frukost. Framåt halv 12 tiden åkte Jag, Kim och Anders (mammas man) iväg och tittade på en bil. Bilen såg riktigt bra ut. Bättre en vad vi trodde :) Men jag och Kim valde att vänta ett tag med köpet. Vi har även ögonen på andra bilar vi ska kolla på först. Efter titten på bilen åkte vi hem till min mamma. Jag och Kim lagade mat som vi sedan bjöd Mamma och Anders på. Det blev  ris med kycklinggryta!
Efter maten vart jag och mamma tvungen att åka iväg på årsmöte med gymnastik föreningen. Som tur vad gick mötet hyfsat fort, det är såå sjukt tråkigt att sitta på såna möten.
Nu ikväll har jag och Kim bara legat i soffan o myst.  Imorgon är det jobb igen ute i mosås, så det blir en tidig morgon.
Så jag hade tänkt gå och lägga mig nu, så man är hyfsad pigg imorgon.
Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0